top of page

VÝKUP LUXUSNÍCH KABELEK DO 24H !

  • Kolik stojí poštovné?
    Dodání všech objednávek po celé ČR a na Slovensko je naprosto zdarma. Ceny za dodání do ostatních států EU jsou dynamické a závisí na aktuální sazbě palivového příplatku, přesnou cenu do konkrétního státu vám vždy rádi sdělíme na dotaz.
  • Jak dlouho trvá dodání zboží?
    Pokud je u zboží poznámka „ihned k dodání“ bude objednávka odeslaná do 12:00 hodin, odeslána ještě tentýž den, a dodání ve většině případů proběhne již následující den. Objednávky na Slovensko jsou dodány do 48 hodin od odeslání. Pro dobu dodání do ostatních zemí EU nás prosím kontaktujte.
  • Co se stane po odeslání objednávky?
    Jakmile nám dorazí objednávka, vaše zboží se připraví k expedici. Vše je překontrolováno, opatřeno ochrannou plombou, pečlivě zabaleno a předáno zvolenému přepravci k doručení na vámi uvedenou adresu.
  • Kdy dostanu doklad k objednávce?
    Faktura k vaší objednávce vám bude zaslána váš kontaktní email ihned po doručení platby.
  • Jak použít voucher/slevový kód?
    Při dokončování objednávky použijte v košíku v poli vyhrazeném na slevový kód váš unikátní voucher/slevový kód . Všeobecné obchodní podmínky pro využití akčních nabídek jsou stanoveny ke každému voucheru/slevovému kódu samostatně. Sleva platí vždy na vybrané zboží. Akční nabídky platí pouze pro produkty dostupné v e-shopu, nikoli na služby personal shoppingu. Slevové kódy nelze použít v kombinaci s žádnou jinou nabídkou společnosti BAG 2.0. Společnost BAG 2.0 si vyhrazuje právo veškeré akční nabídky kdykoli bez předchozího upozornění stáhnout.
  • Kdy se moje platba považuje za doručenou?
    Pokud svůj nákup uhradíte kartou přes naší platební bránu, uvidíme platbu takřka okamžitě – je to naprosto nejrychlejší a nejjednoduší metoda, aby vám vaše zboží neuteklo. Rychlost platby převodem se liší dle vaší banky. Pokud probíhá platba ze stejné banky, je ve většině případů připsána ihned nebo nejbližší pracovní den. Pokud se banka odesílatele a příjemce liší, trvá platba většinou maximálně 24 hodin, ale opět jen v pracovní dny.
  • Mohu objednávku zrušit nebo změnit?
    Ano, vaší objednávku můžete zrušit i změnit! V takovém případě nás prosím neprodleně kontaktujte telefonicky nebo emailem.
  • Co když dotanu špatný nebo poškozený produkt?
    Pokud je s vaší doručenou objednávkou něco v nepořádku, neprodleně nás kontaktujte pro další instrukce. Pokud je zásilka poškozená již při převzetí od přepravce, máte právo zásilku nepřebírat. V opačném případě neprodleně o této skutečnosti informujte přímo na místě řidiče a sepište s ním protokol.
  • Co je wishlist?
    Po přidání zboží do tohoto seznamu, již nemusíte zboží, které se vám dříve zalíbilo, znovu hledat. Můžete se k seznamu kdykoli vrátit, porovnávat, poradit se s kamarádkou nebo stylistou. Jednoduše – tady se vám nic neztratí.
  • K čemu slouží "sledovací kód" neboli "tracking number"?
    K vašim objednávkám vám zašleme sledovací číslo, podle kterého můžete u zvoleného přepravce sledovat, kde se právě váš balíček nachází.
  • Jak probíhá výkup kabelek?
    Po vyplnění formuláře vám zašleme cenovou nabídku na výkup. Výkupní cenu si potvrdíme a následně můžeme postupovat: 1. Zašleme Vám poštovní kód, se kterým nám bezplatně můžete kabelku odeslat. Peníze posíláme po přijetí zásilky obratem na účet ten samý den. 2. V druhém případě si kabelku můžeme vyzvednout osobně a vyplatit Vám hotovost.
  • Jaké značky a zboží vykupujeme?
    Vykupujeme kabelky všech typů, tvarů a velikostí z níže zalistovaných značek. Balenciaga, Bottega Veneta, Celine, Chanel, Christian Dior, Fendi, Gucci, Hermès, Jil Sander, Loewe, Louis Vuitton, Loro Piana, Miu Miu, Prada, Salvatore Ferragamo, Schiapparelli, Valentino Garavani, Yves Saint Laurent.
  • Jaké zboží nepřijímáme?
    Nevykupujeme zboží ve špatném nebo poškozeném stavu. Také nevykupujeme oblečení, obuv nebo módní doplňky. Nevypujeme značky, které nejsou zahruty v předchozím odstavci: “Jaké značky a zboží vykupujete?“. Všechny artikly, které nesplňují dostatečná kritéria pro určerní originality (pravosti). Vyhrazujeme si právo neakceptovat zboží, které není v souladu s našimi obchodnínmi podmínkami a politikou výkupu zboží.
bottom of page